Love music


Jag stirrar på en trasig dörr 
Det finns ingenting kvar här längre 
Mitt rum är kallt, det gör mig galen 
Jag har varit waitin "här så länge 
Ett annat ögonblick verkar to've kommit 
Jag ser de mörka molnen Comin 'upp igen 

Köra igenom monsun 
Bortom världen 
Til "tidens slut 
Om regnet inte kommer att skada 
Fighting stormen 
I det blå 
Och när jag förlorar mig själv jag ska tänka på dig 
Tillsammans kommer vi att köra någonstans nya 
Genom monsun 
Bara jag och du 

En Halfmoon bleknar från min syn 
Jag ser din vision i dess ljus 
Men nu är det borta och lämnade mig så ensam 
Jag vet att jag måste hitta dig nu 
Hör ditt namn, jag vet inte hur 
Varför kan vi inte göra detta mörker känns som hemma? 

Köra igenom monsun 
Bortom världen 
Til "tidens slut 
Om regnet inte kommer att skada 
Fighting stormen 
I det blå 
Och när jag förlorar mig själv jag ska tänka på dig 
Tillsammans kommer vi att köra någonstans nya 
Och ingenting kan hålla mig tillbaka från dig 
Genom monsun 

Jag kämpar all denna kraft som kommer i min väg 
Låt det ta mig direkt till dig, 
Jag kommer att köra natt och dag 
Jag ska vara med dig snart 
Bara jag och du 
Vi kommer vara där snart 
Så snart 

Köra igenom monsun 
Bortom världen 
Til "tidens slut 
Om regnet inte kommer att skada 
Fighting stormen 
I det blå 
Och när jag förlorar mig själv jag ska tänka på dig 
Tillsammans kommer vi att köra någonstans nya 
Och ingenting kan hålla mig tillbaka från dig 
Genom monsun 
Genom monsun 
Bara jag och du 
Genom monsun 
Bara jag och du


Det är hur mycket jag älskar dig (ja) 
Så mycket jag behöver dig (yeah, yeah, yeah) 
Och jag kan inte stå dig 
Måste allt du gör 
Gör mig vill att le? 
Kan jag inte gillar det ett tag? 

Nej .. 

men du kommer inte låta mig 
Du upprörd mig tjej 
då du kysser mina läppar 
Helt plötsligt har jag glömt 
att jag var upprörd 
Kommer inte ihåg vad du gjorde 

Men jag hatar det 

Du vet exakt vad du ska göra 
Så att jag inte kan stanna arg på dig 
Alltför länge, det är fel 

Men jag hatar det 

Du vet exakt hur man ska röra 
Så att jag inte vill bråka och slåss inte mer 
Så jag föraktar att jag avgudar dig 

Och jag hatar hur mycket jag älskar dig pojke (ja) 
Jag kan inte förstå hur mycket jag behöver dig (jag behöver dig) 
Och jag hatar hur mycket jag älskar dig pojke (ooh) 
Men jag kan bara inte låta dig gå 
Och jag hatar att jag älskar dig så .. 

Och ni vet helt och hållet den makt som du har 
Den enda som får mig att skratta 

Ledsen och det är inte rättvist hur du utnyttjar det faktum att jag 
Älskar dig bortom anledningen 
Och det är bara inte rätt 

Och jag hatar hur mycket jag älskar dig flickan 
Jag står inte hur mycket jag behöver dig 
Och jag hatar hur mycket jag älskar dig flickan 
Men jag kan bara inte låta dig gå 
Men jag hatar att jag älskar dig så 

En av dessa dagar kanske din magi inte kommer att påverka mig 
Och din kyss kommer inte att göra mig svag 
Men ingen i denna värld känner mig så som du känner mig 
Så du kommer förmodligen alltid att ha ett pass på mig .. 

Det är hur mycket jag älskar dig 
Hur mycket jag behöver dig 
Så mycket jag behöver dig 
Det är hur mycket jag älskar dig 
Så mycket jag behöver dig 

Och jag hatar att jag älskar dig sååå ... 
Och jag hatar hur mycket jag älskar dig pojke (Hey) 
Jag kan inte förstå hur mycket jag behöver dig (jag kan inte förstå hur mycket jag behöver dig) 
Och jag hatar hur mycket jag älskar dig pojke (giirl. .....) 
Men jag kan bara inte låta dig gå (men jag kan bara inte låta dig gå) 
Och jag hatar att jag älskar dig så 

Och jag hatar att jag älskar dig så ..så ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0